Krater Kurumsal Kimliğini Yeniledi

30 yılı aşkın süredir pastacılık sektöründe müşterilerine değer katan çözümler sunan Krater, Kerry satın alması sonrasında uluslararası ve global bir değişimin parçası olarak kurumsal kimliğini yeniledi.

Krater’in yeni logosunu, dünyaca ünlü tasarım ajansı CBA-Paris’in 20 yıllık tasarımcısı Sorina Caraman ve ekibi çalıştı. Kullanılan yeni yazı karakteri ve renklerle birlikte, Krater yepyeni bir kurumsal kimlik kazandı. Ustalığın ve kalitenin bir damgası olarak “K” harfi logoda belirgin kılınırken, harfin yanındaki “cherry” ustanın son dokunuşunu ve mükemmeliyetçiliğini simgeliyor. Pastalar veya kekler süslenirken de son dokunuş olarak kullanılan vişneyi temsil eden bu nokta ile Krater’in kurumsal kimliği tamamlanıyor.

Krater logo değişimiyle birlikte, stratejik bir karar vererek, sektörde daha dikkat çekici ve ayrışan bir görünüm kazanmak amacıyla ambalaj değişikliğine de gitti. Logo daha rahat okunabilir ve görünebilir hale getirildi ve ürünlerde görseller de yenilendi. Ambalajlarının ön yüzlerinde Krater ürünleri kullanılarak hazırlanmış son ürün görsellerini kullanan marka, sektörde görülmemiş bir profesyonellikle tüm ambalajlarını yenileyerek sektörün profesyonelleriyle buluşmaya başladı.